Jeśli prowadzisz biznes w internecie, naturalnym jest to, że chcesz dotrzeć do jak największej liczby nowych klientów. Kiedy nie mamy pomysłu na rozszerzenie sprzedaży, wówczas warto wziąć pod uwagę pozycjonowanie stron www, które pozwoli Ci znaleźć nowych odbiorców dla Twoich usług. Jak zatem dotrzeć do nowych klientów?
Każdy klient szukając w internecie określonego towaru lub usługi, czyni to w wyszukiwarce internetowej, jaką w zdecydowanej większości stanowi wyszukiwarka Google. Dla potencjalnych klientów to właśnie Google jest miejscem, w którym są prezentowane najlepiej wypozycjonowane oferty sprzedaży i usług. Sprawdźmy o co w tym tak właściwie chodzi i co kryje się pod skrótem SEO?
Pozycjonowanie stron internetowych – czym jest SEO?
SEO (Search Engine Optimization) stanowi optymalizację strony, która ma na celu poprawę jej widoczności w wynikach wyszukiwania Google. Pozycjonowanie strony w naturalnych wynikach wyszukiwarki jest zrównoważonym połączeniem działań na stronie i poza nią. W praktyce oznacza to, że SEO stanowi szereg działań on-site i off-site, poprawiające widoczność Twojej strony w wyszukiwarce Google.
Jeśli tworzysz stronę, która jest atrakcyjna zarówno dla użytkownika jak i dla robotów Google, wówczas budujesz silną pozycję Twojej firmy na tle konkurencji. Od pozycjonowania strony będzie zależeć widoczność Twoich usług w internecie. Jeśli w wynikach wyszukiwania zajmujesz wyższe pozycje, potencjalny klient widząc Twoją ofertę klika w jej link. Większą szansę na sprzedaż będzie generował większy ruch na stronie. Zatem im wyższa pozycja w wyszukiwarce, tym lepsze wyniki sprzedaży. W ten sposób, przyciągniesz do siebie nowych i zaktualizujesz bazę powracających użytkowników, sprzedając o wiele więcej.
Skuteczne pozycjonowanie strony internetowej
Usługi SEO powinny być skoncentrowane wokół działań marketingowych każdej marki, która funkcjonuje w internecie i posiada swoją stronę www. W dużym skrócie – skuteczna optymalizacja strony zwiększa się widoczność witryny, co wpływa na zwiększenie sprzedaży. Co obejmują usługi SEO?
Początek działań SEO jest audyt SEO oraz rzetelna analiza konkurencji w wynikach wyszukiwarki. To właśnie na ich podstawie są rekomendowane optymalne słowa kluczowe – analityka internetowa pod audyt SEO wskazuje elementy wymagające poprawy w celu zmaksymalizowania efektów SEO. Jeśli chcesz się dowiedzieć na czym polega strategia pozycjonowania stron w wynikach wyszukiwania Google wejdź na funkymedia.pl/skuteczne-pozycjonowanie i wypromuj swoją markę w internecie!