Dla osób myślących poważnie o własnym biznesie w branży sprzedażowej krokiem milowym może być uruchomienie sklepu internetowego. To właśnie w Internecie odbywa się teraz większość transakcji. Klienci przeglądają dziesiątki portali w poszukiwaniu najkorzystniejszej okazji oraz produktów najlepszej jakości.
Jedną z platform poświęconych działalności w branży e-commerce jest Shopify. Dzięki subskrypcji mamy dostęp do profesjonalnych narzędzi pozwalających na obsługę naszego sklepu zdalnie przy pomocy laptopa. Możemy zarządzać towarem oraz monitorować jego dostępność. Platforma pozwala nam także dostosować wygląd sklepu poprzez wybór najbardziej odpowiadającego nam szablonu.
Jeżeli to wszystko brzmi dla Ciebie skomplikowanie, musisz wiedzieć, że nie ma się czego obawiać. Obsługa sklepu jest prosta i intuicyjna, a w razie jakichkolwiek wątpliwości do dyspozycji pozostaje Shopify Support, czyli centrum pomocy.
- Jak działa Shopify?
- Poradniki i Shopify Support – czyli pomoc na każdym kroku
1. Jak działa Shopify?
Shopify to platforma, która na zachodzie już cieszy się dobrą renomą, jednak w Polsce dopiero dociera do odbiorców i powoli przybiera na popularności. Platforma oferuje wiele szablonów oraz dodatkowych wtyczek, co pozwala na zbudowanie atrakcyjnego sklepu internetowego. Dostęp do zasobów platformy odbywa się na zasadzie subskrypcji, czyli niewielkiego abonamentu, który właściciel sklepu opłaca w zamian za dostęp do usług.
Rozpoczynając przygodę z Shopify, mamy możliwość darmowego przetestowania platformy przez 14 dni. Dopiero po tym czasie podejmujemy decyzję o dalszej współpracy lub o rezygnacji z usług.
Żeby zacząć korzystać z platformy, wystarczy się zarejestrować. Po podaniu adresu e-mail, hasła oraz nazwy sklepu, mamy dostęp do aplikacji, w której krok po kroku budujemy własny sklep. Wszystko odbywa się w sposób intuicyjny, menu jest czytelne, a dodatkowo wyświetlane są wskazówki dotyczące tego, co należy zrobić, by sklep był w pełni funkcjonalny.
2. Poradniki i Shopify Support – czyli pomoc na każdym kroku
Skorzystać z platformy może każdy, nawet osoba bez wcześniejszego doświadczenia w obsłudze sklepów internetowych. Poza licznymi poradnikami, które znajdziemy w Internecie, możemy liczyć także na pomoc od Shopify Support.
Centrum pomocy Shopify oferuje swoim użytkownikom potężną bazę wiedzy na temat obsługi sklepu internetowego. Dostępne są w niej przewodniki w formie artykułów na niemal każdy temat.